vineri, 27 ianuarie 2012

UPC te fraiereste

Azi am fost sa platesc factura la UPC , pentru luna aceasta si pentru luna viitoare . Eu de la inceputul lunii am renuntat la modemul wireless de la ei ( cisco care il dau ei este o mare porcarie si da rateuri la greu , se blocheaza , etc ..dar despre asta vorbim intr-un al post) asa ca din abonamentul normal de 72 lei pe luna trebuiau sa imi scada valoarea chiriei pentru modemul wireless care este 10 lei.

Nici nu ma asteptam sa platesc 62 de lei cat era normal , dar totusi mi-au bagat 4 lei si ceva in plus pentru ca mi-au luat modemul abia in 4 Ianuarie , deci intr-un calcul scurt daca eu plateam 30 de lei pentru 30 de zile ei au considerat ca trebuie sa imi ia 4 lei si ceva pentru 3 zile de utilizarea ...oricum sa trecem peste asta , nu mai conteaza important a fost ca am scapat de modemul respectiv .

Teapa data de UPC este urmatoarea ...cand il intreb pe cel de la casa cat am de plata pe luna asta imi spune 67 lei ..si pe luna urmatoare 72 lei ( adica fara nici o reducere din cauza ca nu mai folosesc modemul lor ) . Dupa ce ii spun ca nu este bine ceva ..se apuca cu faze din alea ..aaaa stati sa verificam ..aaa da se pare ca nu este atat de plata ci doar 62 de lei . Deci intr-o prima faza daca nu eram atent ma facea scurt de 10 lei . Si totusi nu am ramas netepuit . Imi spune ca pe luna asta am 67 de lei + 62 lei pe luna urmatoare. Platesc frumos si plec . Cand ma uit pe bon vad unul de 62 lei si unul de 66.64 lei . Nu este vorba de cei cativa banuti pe care i-au luat in plus , dar totusi daca faci un simplu calcul , la cate sute de persoane trec zilnic pe la casa , se aduna o suma frumusica .

Niciun comentariu: