marți, 17 ianuarie 2012

Din nou la treaba

Salut ! am inceput acest blog acum cativa ani si mi-am propus atunci sa ma tin de el, sa postez cat pot de mult sa vorbesc si asa mai departe . Am reusit sa fac treaba asta cam un an si dupa aia , problemele, timpul, stresul au facut sa scriu din ce in ce mai rar sau chiar deloc in ultimul timp . De multe ori aveam cate ceva de spus sau comentat referitor la viata de zi cu zi , si imi propuneam sa ajung sa scriu ..insa ...de fiecare data se intmpla cate ceva si o lasam iarasi mai moale .

Ei bine incepand de azi ( de fapt incepand din acest an insa cu posatarea doar din aceasta zi ) o sa incerc sa vin cat mai des pe acest blog , sper zilnic , ca sa putem sa discutam despre ce se intampla in jurul nostru , in vietile noastre etc ..

Sper sa ne distram bine impreuna si cum am zis sa discutam despre toate.

Niciun comentariu: