miercuri, 18 ianuarie 2012

Soferitul si femeile ...(fara) nici o legatura

Stau la birou , cam plictisit si imi aruncam privirea prin geam ( am biroul la nivelul strazii asa ca vad destul de multe ) si azi chiar am vazut una noua . Chiar imi pare rau ca nu am filmat pentru ca era de geniu toata treaba, insa am ramas pur si simplu absorbit de toate intamplarea . Hai sa va explic .

Pe partea cealalta de drum , pana in cladirea vecina , un fel de trotuar foarte lat , trotuar folosit in general pentru parcatul masinilor . Ok , o singur masina parcata in dreptul privirii mele , in rest loc in fata ei pentru inca vreo doua masini . Apare un Golf 5 cu doua domnisoare in el ( nu pitipoance , nu pesnionare ..nimic ), doua domnisoare absolut normale si incerca sa parcheze masina in locul imens liber , aproape de cladire .

Domnisoara din dreapta se da jos si se pozitioneaza in spatele masinii si incep manevrele ....inainte /inapoi , inainte /inapoi ..credeti-ma 3 minute doar asa au facut cu masina ..o aduceau pana aproape de masina din spate , i se facea la soferita semn de oprire ..si in loc sa indrepte rotile si sa puna masina dreapta , o lua la fel in partea din care a intrat ..pfffff greu , foarte greu .

In cele din urma domnisoara( cea de afara) termina cu indicatiile din spatele masinii , asa ca se muta in fata ( in stupizenia mea , m-am gandit ca poate o asteapta pe soferita sa se dea jos ). Ei bine nu ...au inceput manevrele de inainte/inapoi pe langa cladire cu ghidaj din fata de data asta .... rezultatul : o parcare perfecta ..timp necesar : 5 minute .

Niciun comentariu: