joi, 20 august 2009

Feriti-va de Copy Kit din Alba Iulia

Am facut mare gresala sa aplelez la serviciile celor de la Copy Kit din Alba Iulia. Scriu aceste randuri pentru a avertiza si alte persoane de ceea ce se poate intampla atunci cand apelezi la firme care nu stiu altceva decat sa scoata banul de la clienti si nu ofera nimic serios in schimb.

Hai sa o luam cu inceputul. Mi s-a terminat tonerul la multifunctionala si pentru prima data in viata am zis sa nu imi mai cumpar unul nou ci sa fac un refil. Ma duc cu tonerul la cei de la Copy Kit , ii intreb daca pot sa ii faca refil la modelul respectiv , mi se spune ca nu este nici o problema , ei sunt experti in treaba asta. Am lasat tonerul , l-am luat a doua zi , platesc 50 lei incarcatul si plec fericit, il bag in multifunctionala si surpriza, pe ecran imi apare toner low. Printez o pagina iasa numai pete si foarte slaba culoarea. Mai printez cateva sa vad, poate este de la implere , nimic, aceeasi problema. Ii sun pe cei de la Copy Kit si le explic situatia. Ei imi cer sa le duc multifunctionala la sediu ca sa se uite ei mai bine la ea , ca poate ii stricata . Le explic ca pana atunci a mers perfect, nu conteaza, le las multifunctionala si ma intorc peste o ora ca sa aflu ca de fapt tonerul incarcat de ei este ok si nu se vede deoarece este stricat cilindrul central si ma costa 450 lei. Le zic ca nu se poate , sa se fi stricat asa dintr-o data si iau multifunctionala si o duc inapoi la birou . Caut pe net si gasesc cilindrul central pe internet cu livrare cu tot la pretul de 330 lei, adica o diferenta de 120 lei fata de pretul oferit de Copy Kit. Ii sun inca odata pe expertii de la Copy Kit si ii intreb , sigur este cilindrul, raspuns afirmativ de la ei , imi comand de pe net cilindrul, care imi vine a doua zi . Il bag in multifunctionala , dau si printez, surpriza, toner low, pagina stearsa si cu pete.

Ma enervez si sun iar la Copy Kit sa vorbesc cu expertii lui peste care m-au pus sa dau bani degeaba ...le explic ca este totusi de la tonerul incarcat aiurea de ei. Raspunsul lor foarte calm si sec vine si imi spun ca se poate sa nu fi mers incarcarea si daca vreau pot sa imi aduca toner nou compatibil la pretul de 270 lei sau unul original la pretul de 370 lei. Tampesc .... caut pe internet si gasesc bineinteles toner original la 250 lei. Il comand , vine, il pun in multifunctionala si pot sa printez pagina perfect.

Ii sun sa ii intreb de banii mei , cei 50 de lei dati aiurea pentru incarcare si imi spun ca nu pot sa imi dea un raspuns pentru ca seful lor este in concediu . Aaa si ca sa fie totul super imi si ofera varaianta de a cumpara de la ei o multifunctionala noua ( de parca a mea nu merge) cu doar 2000 lei.

Deci eu nu vreau sa mai aud de Copy Kit, sunt neseriosi , dupa ce mi-au luat bani pentru un refil de toner si nu l-au facut, mi-au cerut cat au vazut cu ochii pentru orice piesa , numai sa o comand de la ei si sa ia banii.

Orice problema aveti , feriti-va de Copy Kit din Alba Iulia

Un comentariu:

Aleks spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.