miercuri, 26 august 2009

Credit Europe Bank de evitat

De fiecare data cand ajung la o sucursala Credit Europe Bank am impresia ca cei mai batuti in cap oameni de pe pamant sunt adunati la un loc. Nu am ce face dar din cand in cand, incerc sa fie cat mai rar, trebuie sa ajung si la Credit Europe Bank. Aici sunt cei mai incapabili angajati de banca. NU inteleg cum au fost angajati si pe ce motiv. La absolut nici o banca nu se intampla ce se intampla la astia.

Sa o luam cu inceputul . Am un partener care are cont la aceasta presupusa banca si nu am ce face decat sa ma duc si eu la ea pentru a face o plata in contul lui.Prima data cand am ajuns la ei la ghiseu si am zis ca vreau sa fac o depunere mi s-a raspuns de la ghiseu ca nu este posibil asa ceva. Am ramas un pic mirat, adica la orice alta banca se poate numai la Credit Europe Bank nu . Pana la urma dupa cateva telefoane si pe punctul de a o face pe cea din fata ghiseului proasta satului s-a putut face tranzactia. Am pierdut doar o ora si treizeci minute. Dupa 2 saptamani ajung din nou la aceasta banca cu aceeasi problema si aceeasi domnisoara in fata. Ii cer sa imi faca operatiunea si din nou surpriza ...la ei la banca nu se poate. Ii spun frumos pai acum 2 saptamani s-a putut si acum nu se mai poate? O pun sa isi sune superiorii si da bineinteles ca se poate. De data asta a durat doar 45 minute. A treia oara dupa inca o saptamana ajung la Credit Europe Bank , iar in fata mea nu mai statea domnisoara cu ochi mari de vitel ci un domn. Inceput promitator. Ii spun ce doresc si primesc sec un raspuns ..nu putem sa facem asa ceva. Simt ca iau foc. Cat de incapabili sunt angajatii acestei banci. Iarasi telefoane, afla si desteptul asta cum se face operatiune , dar se misca totusi mai repede 30 de minute. La final aflu ca sucursala respectiva se va inchide ...nici o mirare din partea mea. Inainte sa plec le spun sper ca la cealata sucursala care mai este in oras sa mearga treburile mai repede...raspuns de functionar bancar: nici vorba , tot asa o sa fie.

Si ajungem frumos in prezent. S-a inchis acea adunatura de incapabili asa ca am fost nevoit sa merg la cealalta sucursala Credit Europe Bank. Aici alte personaje. Atata greata si vorbit in doi peri de parca ei sunt cei mai importanti de pe pamant . Daca nu ar fi ei cred ca nu ar mai exista sistem bancar in Romania. Am primit si morala sa nu ii mai duc bani scrisi, am aflat inca ceva ca extraordinara banca Credit Europe Bank nu lucreaza cu monede, asa ca am avut scandal deoarece eu trebuie sa platesc 996 euro si doamna de acolo insista sa platesc 1000 euro ca ea nu lucreaza cu moneda. Chiar daca eu ii explicam sa imi faca schimbul la cei 4 euro in lei.

Nu le mai dau viata lunga nici in aceasta locatie. Groaznic sa lucrezi cu asemenea oameni incapabili.

Niciun comentariu: