sâmbătă, 13 iulie 2013

Vreau sa slabesc si sa tampesc

Nu stiu cine face reclamele de teleshopping insa de la produsele proaste , pana la texte si actori totul este cat se poate de prost. Da este prost iar voi daca le cumparati sunteti si mai prosti . Am vazut acum , nu stiu de cat timp este pe tv , o reclama la produse de slabit pe baza de mango si de origine africana . Mai oameni buni , eu nu pot sa inteleg cum cineva poate sa comande un asemenea produs dupa ce vede reclama asta . In primul rand oamenii aia din reclama care se lauda ca au luat produsul si ca au avur rezultate nemaivazute sunt praf, dar praf praf . Nu ai nici o treaba cu reclama si cu ceea ce spun ei acolo . Hai sa o luam un pic mai detaliat.

Apare un tip care se lauda ca de cand ia acele pastile de slabit are o casnicie mai fericita, poarta haine normale, iar la job este apreciat . Pai tu gay-ul gay-ilor nu poti sa imi inspiri mie ideea ca esti casatorit de nici o culoare, pai cum ai vrea ca eu de exmplu sa cumpar un produs din asta cand tu nu inspiri pic de incredere din ceea ce spui. Mai arata si niste poze inainte/dupa . Pai photoshop mai prost nu cred ca am vazut pana acum , cred ca a fost facut de un copil de generala , se vede de la o posta cat de fake este.

Mai apar acolo cateva dudui care se lauda cu viata lor nemapomenita si cum totul este perfect de cad iau aceste pastile minunate . Pai ele sunt ca vacile si vin mie si imi spun cum au slabit, sau ca acum nu mai au pofta de mancare si ca nu mai baga ca vitele dulciuri cu pumnul in ele . Ete na ..caci nu pot sa spun altceva .

Si ca finalul sa fie beton, mai apare si o averitzare ca acest produs nu este atestat medical , deci da cumparati pastile de slabit facute pe vapor din te miri ce chimicale si vedeti ce bine o sa ajngeti si cat de mult o sa slabiti , sau in cel mai rau caz o sa ajungeti la mintea celor din reclama

Niciun comentariu: