vineri, 5 iulie 2013

Batranii si parcarile

De ce pe masura ce inaintam in varsta devenim mai sacaiti ? Eu cred ca pe parcursul vietii acumulam tot felul de probleme, frustrari etc.. care ne afecteaza creierul asa incat la batranete cam toti avem o oarecare boala psihica . Ceea ce imi intareste parerea este observarea unor astfel de persoane , care au locuri de parcare concesionate de la primarie , persoane pe care le vad, dar mai ales aud de la geamul biroului unde am locul de munca si de unde va scriu aceste randuri .

So o luam cu inceputul , locurile de parcare sunt concesionate de primarie. Foarte frumos, fiecare stie unde este locul lui , se respecta , nici o problema. Unde apare totusi manifestrea de bolnav psihic ? Zona este destul de centrala , asa ca se mai intampla sa vina alti soferi care lasa masina pentru maxim 5 minute pana intra la un magazin , daca locul este liber . Ce fenomene intalnim :

- Loc liber de parcare, vine nenea soferul pune masina , o mai si lasa pe avarii ca sa arate ca nu are de gand sa stea mult ( ex sa scoata bani de la un bancomat) hop iasa sotia bolnavului pe geam ...NU PARCA PE LOCUL ALA , CA ESTE LOCUL MEU !!!! . Soferul , ok doamna nici o problema stau 2-3 minute . NU MA INTERESEAZA ESTE LOCUL MEU .striga babuina.

- sau loc liber de parcare , vine tot asa soferul parcheaza , iasa vecina celor care au locul acolo ( care ma gandesc ca nu are altceva de facut in casa decat sa urmareasca cine se pune si pe ce loc) NU PARCA PE LOCUL ALA , POATE VINE VECINUL ACASA...

- sau vine unul dintre proprietarii de loc acasa si gaseste o masina pe locul lui , ei bine aici avem ca urmare doua variante de bolnavi de dus la spital in camasa de forta .

1. blocheaza masina parcata pe locul lui , cu masina proprie , si pleaca in casa . Vine soferul normal pest 2-3 minute , vede masina blocata si ramane prost , pana la urma gaseste cine i-a blocat masina si se apuca de sunat la interfon, ei bine bolnavul psihic nu vrea sa raspunda si il lasa pe om sa ii puste nervii si coboara apoi dupa 30-40 de minute asa lejer , cu greata si il mai si cearta pe sofer ..pai nu ai vazut ca este locul meu ???

2. pune rapid mana pe telefon si suna la politie ( care ajunge de obicei in 1-2 minute, fiind destul de aproape) si incepe ..da-i amenda , uite a parcat pe locul meu , nu se poate , eu platesc taxe ..etc..

- insa cea mai mare aberatie si adunatura de boli pe capul lor se regaseste in urmatoarea situatie. Exista cateva locuri de parcare care sunt fara masini , adica sunt concesionate , dar proprietarii sunt plecati la capsunit prin diferite tari, asa ca locul respectiv sta liber cam 360 de zile/an , da nu am gresit atatea zile sta liber, neocupat. Daca cineva pune masina din gresala acolo , rapid este pe geam , mai ceva ca un pitbull in calduri un mosulica cu gura pana la cer...NU PARCA PE LOCUL MEU, CHEM POLITIA !!!!.  stai frate calm ca poate iti pusca ceva vena, nu te mai ambala asa, mai ales ca tu nu ai masina , nu te incomodez cu nimic, stau 5 minute si plec.

Niciun comentariu: