luni, 19 iulie 2010

Operatori de telefonie aroganti si agasanti

Am pus acest titlu in care sa regasesc cuvintele aroganti si agasanti ..ca sa nu spun cuvinte mai grele ..tampiti si obraznici.

Dupa cum stiti sau muti dintre voi ati si patit-o ...sunteti sunati de tot felul de operatori ...care sa va propuna oferte, prelungiri de abonamente , sa cumparati diferite lucruri sau pur si simplu sa va atraga intr-o teapa. Ei bine azi am fost sunat de un astfel de operator , eram in masina si purtam o discutie . Ma suna domnul respectiv ...se prezinat, imi spune ca este de la nu stiu ce firma de investitii ...povestile obisnuite. Il ascult vreo 30 de secunde ..si ii spun ca nu ma intereseaza oferta lui de a investi si nici nu am timp sa stau la povesti, asa ca ii urez o zi buna si la revedere. El nu nu si s nu ..ca sa stau sa il ascult pana la capat . Ei bine m-am enervat si i-am inchis telefonul.

In urmatoarele 10 secunde ma suna inapoi ....cu un tot rastit si ma ia direct... CUM VA PERMITETI SA IMI INCHIDETI TELEFONUL?!!!! ?? CE EU SUNT ANGAJATUL TAU SA IMI INCHIZI TELEFONUL IN NAS CAND AI CHEF?@??@!!!!

Atunci am luat foc!!! Pai cum isi permite el , un angajat care vrea sa vanda ,poate frustrat ca nimeni nu vrea sa ii dea zeci de mii de euro pe mana sa ii investeasca el te miri unde , sa imi spuna mie ca am obligatia sa il ascult pe el la telefon . Aviz tuturor operatorilor de telefonie ....daca omul nu are chef sa va asculte asta este ....mergeti mai departe ...

Nu mai spun ce i-am dat drumul din gura ..nu poate fi reprodus acum , concluzia este ca intr-un final i-am inchis iar telefonul si nu am mai fost sunat.

Niciun comentariu: