miercuri, 15 aprilie 2009

Download Windows 7 se poate

Windows pregateste lansarea unei noi versiuni care deoacamdata este numita Windows 7. Acum ceva timp cei de la Microsoft au postat pe pagina lor de internet lansarea acestui Windows 7 . Se puteau astfel descarca gratuit 2 milioane de copii ale Windows 7 si astfel sa fie testate de catre viitorii cumparatori. Cele 2 milioane de copii s-au epuizat imediat si multa lumea ar mai vrea sa incerce si acum noul Windows. Printre cei care vor sa incerce acest nou sistem m-am numarat si eu. Daca am vazut ca pe siteul original nu se mai pot face descarcari am cautat pe net si bineinteles se gasesc n surse de downloadare a Windows 7. Nu cred ca face nimeni nimic ilegal pentru ca lasa sa se faca download la Windows 7 pentru ca cei de la Microsoft l-au dat si ei gratuit si oricum vorbim de o varianta beta. In plus Microsoft accepta sa furnizeze coduri de acces pentru toti cei care se inregistreaza la ei pe site. Dupa activarea codului Windows 7 poate fi folosit pentru 30 de zile, insa baietii destepti au gasit deja variante de prelungire a acestei perioade pana la 1 an de zile.

Una peste alta cum mi s-a parut Windowos 7. Ei bine mi-a placut , mi-a placut mai mult decat XP sau Vista. Se misca de o gramada de ori mai repede,are o interfata placuta si cred ca va fi de succes. Daca vreti sa faceti un download la Windows 7 il gasiti sigur pe net free. Atentie insa ..dupa instalare s-ar putea ca pentru anumite componente sa nu aveti drivere sau anumite programe sa nu mearga pentru ca ...vorbim totusi de o varianta nou numita Windows 7.

Niciun comentariu: