miercuri, 19 iunie 2013

Degetul mijlociu ridicat

Ma tot minunez de ce vad pe facebook in fiecare zi . Acum dupa ce am discutat despre moda cu unghiile prezentate frumos in mod de evantai , am vazut la pisi ca se "poarta" foarte mult sa isi faca poza si normal sa fie postata cu degetul mijlociu ridicat . Am vazut la anumite chiar pusa poza de profil cu asa ceva .

Probabil vor sa arate ce deget lung au ele si poate exista ceva concurs pe facebook ..cine are degetul cel mai lung ?? Sau cine stie cand il tin asa in fata vor sa ne exprime o stare ..legata de acel deget si de profilul respectiv ..deci nu va mai uitati aici caci o sa va arat degetul .

Stau si ma intreb de ce ??? Nu inteleg eu si toata lumea in rest intelege ??? Daca voi stiti va rog lasati un mesaj sa ma "luminez" si eu 

Niciun comentariu: