joi, 26 martie 2009

Oameni ingusti la minte

Am iesit aseara la plimbare cu puiul meu de rottweiler. Are acum 3 luni jumatate si este un scump pus tot pe joaca. M-am intalnic cu inca un prieten care are si el un rottweiler de 10 luni , o femela foarte jucausa. Am ajuns intr-o parcare mai mare , era seara pe la 8 , destul de frig, vantul batea si el asa ca nu era nimeni prin zona, doar noi , rottweilerii si masinile. Am decis sa il lasam fara lesa ca sa poate sa se joace in voie.

Toate bune si frumoase pana cand a aparut un individ , putin lovit la bord, la un balcon dintr-un bloc alaturat si a inceput sa fluiere si sa faca tot felul de sunete pentru a distrage atentia la caini. Daca a vazut ca nu este bagat in seama nici de noi nici de catei a inceput cu taraboiul ca lasam cainii ucigasi liberi , ca el cheama politia ca nu se mai poate iesi pe strada si fara sa fi muscat....repet in conditiile in care el era la etajul 3 in balcon. Pana la urma a pus in aplicare amenintarea si a sunat si la politie. Asta inseamna sa fi cu minte scurta. Asta inseamna sa refuzi sa gandesti si sa fi pur si simplu un dobitoc.

Niciun comentariu: