miercuri, 18 martie 2009

La furat in Romania

Am ramas fara cuvinte la o intamplare de ieri seara. Chiar nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei cum se fura in Romania fara nici o urma de nerusinare. Sa ma spun mai exact despre ce a fost vorba.

Aseara am iesit un pic la plimbare cu al meu pui de rottweiler . Era in jur de 9 , vreme un pic mohorata, dar totusi lume pe strada. Am ajuns in parc si surpriza. Doi tineri umblau de la o banca la alta, o ridicau, mergeau mai departe la urmatoarea, o incercau si pe asta. Nu am inteles ce vor sa faca si mi-am zis ca poate au anumita preferinta si nu toate bancile sunt pe gustul lor. Dar nu au trecut nici 5 minute de cand au testat toate bancile , s-au dus tinta la una dintre ele au luat-i amandoi pe sus si s-au indreptat nestingheriti spre iesirea din parc cu banca in spate. Treaba tare mi s-a parut ca pe banca inca scria " Primaria Municipiului..." , sa nu le dau chiar asa numele. Oricum nu mi-a venit sa cred, sa se fure chiar si banca din parc ? In ce tara traim? Ce trebuie sa facem sa bagam in beton de 50 cm tot ce lasam afara sa fim siguri ca mai gasim si a doua zi?

ps. daca stiti sau ati asistat la intamplari asemanatoare care fac cinste acestei tari va rog prezentati-le

Niciun comentariu: