marți, 13 ianuarie 2009

Teapa first choice ?

Saptamana trecuta am fost sunat la birou de o domnisoara in legatura cu un chestionar. De obicei nu prea am timp si nici chef sa stau la telefon sa raspund 5 minute la tot felul de intrebari. Insa de data aceasta , auzind ca este un chestionar despre excursii am zis hai sa raspund. Intrebari despre ultima excursie facuta, la ce destinatie ma gandesc cu drag si petul pe care l-am dat pe sejururile respective. Totul a durat in jur de 2 minute iar la final , domnisoara imi spune ca va avea loc si o tombola la care se pot castiga ceasuri, plasme etc..

Ieri primescu un telefon de la o alta domnisoara , care se prezina ca fiind de la firma First Choice si ma anunta ca sunt printre castigatorii la tombola, insa nu se stie exact ce premiu am castigat deoarece trebuie sa il extrag chiar eu din urna (azi) si tot ce trebuie sa fac pentru a intra in posesia premiului trimis de First Choice este sa particip la o prezentare si apoi sa plec cu premiul.

Zis si facut, azi ma duc la prezentare First Choice unde sunt intampinat de cativa tineri saritori, ajung intr-o sala de conferinta unde fiecare statea la masa separat impreuna cu "omul sau de paza". Si incepe prezentarea..despre turism, destinatii in toata lumea, cum agentiile de turism trag pielea de pe oameni insa ei ( cei de la firma First Choice) sar in ajutorul nostru cu niste oferte incredibile.

Aceste oferte speciale sunt cumpararea unor locatii (ei zic ca sunt numai de 4 si 5 *, dar nu prea par toate asa) , de fapt cumpararea unei parti de 0.05% dintr-un apartament contra sumei de 3200 de euro ( asta cu reducere de la 5600 euro cat ar costa de fapt) , iar in restul sumei eu pot beneficia in fiecare an de o saptamana in locul respectiv , iar cand ma satur pot sa merg in alta parte, sau pot sa imi vand partea. Mai era si o oferta speciala de 14 zile pentru 2 persoana in Tenerife la pretul de 950 euro, cazarea de face tot in vila respectiva. Pretul pare atractiv la prima vedere iar cel care tine prezentarea ( cu o voce si text, tipic de canalul teleshoping) face diferente intre ce mult costa o excursie la o agentie de turism si ce ieftin este la ei. Tipul cu care stateam la masa ( de la First Choice) a incercat el sa imi tot bage pe gat oferta, dar intr-un final dupa ce i-am explicat ca eu cu turismul ma ocup a lasat-o mai moale si a fost ok.

Practic First Choice iti vinde un vis , 3200 euro pentru o saptamna pe an intr-un apartament de 4 persoana in Tenerife insa nu spune adevarul cat te mai costa biletul de avion ( la ei este undeva de 200 de euro/pers dus intors adica povesti) sau mancare. Pana una alta astept sa imi vina acasa "ceasul de lux" pe care l-am castigat, iar pentru cei ce se vor prezenta in continuarea la astfel de intalniri atentie mare la ce veti semna.

Niciun comentariu: