luni, 19 ianuarie 2009

Cumparaturi la Viena

Imediat dupa revelion , magazinele din Viena ( practic din orice oras, numai ca Viena este si aproape si este si recunoscuta pentru magazinele sale) se intrec in reduceri care mai de care intre 50-70%. Anul acesta am zis sa combin si eu vizitatul cu mersul la cumparaturi asa ca am plecat intr-un weekend la Viena. Oferta am luat-o de la agentia de turism Focus Tour ( 2 nopti de cazare in centrul Vienei , hotel de 4*, mic dejun inclus la pretul de 50 euro/camera/noapte).

Drumul pana la Viena a durat in jur de 9 -10 ore mers lejer, asta si datorita ninsorii si zapezii de pe drum. Prima jumatate de drum am petrecut-o pe Mariahilfer Strasse , un bulevard de vreo 2 km, plin de magazine de o parte si de alta. Reprezentante ( Puma, Nike, Adidas...), magazine de lux, restaurante...nebunie de oameni ( fireste si multi romani).Preturi nu chiar asa de mici cum ma asteptam si in multe magazine (mai ales Nike, Adidas) nu prea mai gaseasi nimic pe rafturi, totul era deja cumparat. Oricum ce mai mare nebunie am vazut-o la Zara, se calca efectiv lumea in picioare, cozi interminabile la case, nebunie, nebunie. Am fost si la SCS sau Shopping City Sud, o gramada de magazine, mai multa marfa decat pe Mariahilfer Strasse dar si mai multa lume. Oricum si aici aceasi treaba la Adidas nu mai gaseai nimic pe raft , iar la alte magazine de profil parca nu aveau nici o reducere.

Pe langa cumparaturi in Viena m-am plimbat efectiv pe strazi , sa vad cladiri, lume,oameni. Am vrut neaparat sa merg la Schonbrunn, deosebit, pacat ca era iarna si nu era vegetatia in floare pe acolo. Tot aici este si gradina zoologica, Schonbrunner Tiergarten , merita vizitata-ursi panda, rinoceri, elefanti, pinguini, superb. Am ales biletul combinat si am vizitat si o casa a florilor si una cu conditii de desert.

Prin Viena am ales sa ma plimb cu mijloacele de transport in comun., masina lasand-o la hotel. Totul este foarte bine pus la punct, conexiuni peste tot.

Nu am vrut sa ma oprescu la Parndorf pentru cumparaturi pentru ca am auzit ca in ultimul timp nu prea mai gasesti mare lucru, in schimb m-am oprit la Outlet Premier langa Budapesta. Preturi foarte foarte bune, marfa dni belsug, tot ce iti doresti gasesti aici.

Niciun comentariu: