joi, 18 decembrie 2008

Rottweiler caine de companie

Vreau sa imi cumpar un caine. De mult imi doresc unul si acum am considerat ca ar fi momentul ideal sa imi cumpar unul. Cainele meu preferat este Rottweilerul. Imi place cum arata, cum se misca, cat este de inteligent si de asemnea potentialul sau pentru paza si protectie. Nu stiu inca multe despre rasa Rottweiler, ma tot documentez, incerc sa aflu cat mai multe informatii pentru a putea sa cresc un caine cat mai echilibrat si mai iubitor. Abia astept sa il cumpar. Un sfat pentru cei ce isi doresc un astfel de caine Rottweiler incercati si faceti un efort si cumparati de la canise acreditate, chiar daca este un pic mai scump merita sa aveti un caine cu pedigree, un caine la care sa cunoasteti parintii si evetualele boli ereditare.

Niciun comentariu: